کد خبر: ۶۵۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۷۰
به گفته ربیعی سبدکالا میان افراد واجد شرایط و تحت پوشش توزیع خواهد شد.
این هفته سبد کالا توزیع خواهد شدوزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این هفته 11 میلیون سبد کالا میان افراد واجد شرایط و تحت پوشش توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی ربیعی در حاشیه نشست بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی افزود: با دستور رئیس جمهور حقوق بازنشستگان صندوق های کشوری نیز ترمیم خواهد شد.

وی گفت: حدود یک ماه است که رئیس جمهور دستور ترمیم حقوق بازنشستگانی که در سطوح پایین قرار دارند، داده است و اکنون در حال بررسی هستیم تا صندوق ها بتوانند آن را پیاده سازی کنند.

ربیعی ابراز امیدواری کرد که این بررسی ها تا پایان اسفند ماه به نتیجه برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
چگونه بدانیم سبد کالا به ما تعلق میگیرد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
تو رو خدا از این تیتر های بی معنی که با متن ازتباطی ندارد یا مسئولین پاسخ درست و به جا به سوالات ندادند چاپ نکنین اگه مسئولین معنی سوال شما رو نمیدونند و بیراهه جواب میدهند شما چرا اصلا جوابشون رو منتشر میکنید مردم خسته شدند از این متنهای خبری نامربوط به تیتر خبر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: