کد خبر: ۶۵۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۶
نمایشگاه بین المللی فولاد با ارائه جديدترين دستاوردها و تجهیزات در جزیره کیش آغاز بکار کرد.

آخرین دستاوردهای صنعت فولاد کشور درنمایشگاه کیش عرضه شددر این نمایشگاه که با حضور290 شرکت داخلی و خارجی در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع از سه شنبه 4 اسفند درجزیره کیش افتتاح شد آخرین دستاوردها و تولیدات صنعت فولاد کشور در حوزه خطوط تولید ، مواد اولیه و فراورده های دیرگداز ارائه شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت درآیین افتتاح هجدهمین سمپوزیوم فولاد با اشاره  به دستاوردهای اکتشاف معادن گفت: 200 میلیون تن از این میزان ذخایر مربوط به ناحیه فلات مرکزی و 200 میلیون تن نیز به ناحیه سنگان در شمال شرق کشور مربوط است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کرباسیان تصریح کرد: تاکنون میزان ذخایر قطعی سنگ آهن کشور نزدیک به 3 میلیارد تن بود که انتظار می رود با اتمام فعالیت های اکتشافی که این سازمان از دو سال گذشته آغاز کرده میزان ذخایر قطعی سنگ آهن در ایران حداقل 50درصد افزوده شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو ادامه داد: انجام فعالیت های اکتشافی یکی از برنامه های معطل سال های گذشته بود این در حالی است که باید برای دستیابی به اهداف چشم انداز 1404 ذخایر کافی برای ایجاد 55 میلیون تن ظرفیت فولاد برخوردار باشیم.

کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، سوئیس، سوئد، ترکیه، اتریش، چین، اکراین، هند و امارات متحده عربی شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند که تا 6 اسفند ادامه دارد.

علاقمندان می توانند هرروزه از ساعت 9 تا 17 از نمایشگاه فولاد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش دیدن کنند.

گفتنی است برپايي کارگاه هاي آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: