کد خبر: ۶۵۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۱۶
فرمانده نیروی انتظامی سیاهکل از دستگیری 2 نفر از اعضای باند فعال شرکت های هرمی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری اعضای باند شرکت های هرمی در سیاهکل گیلان
سرهنگ مجید نیکوئی گفت: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، وارد محل شدند و در بازرسی ، تعداد زیادی جزوه، لوح فشرده آموزشی و تلفن همراه که شماره تلفن مشتریان در آن ها ثبت شده بود،راکشف کردند.سرهنگ نیکوئی با اشاره به دستگیری دو متهم در ارتباط با این پرونده بیان کرد: متهمان  در بازجویی  اعتراف کردند  برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها و قانونی جلوه دادن فعالیت های خود، شرایطی چون حسن اخلاق، اعتیاد نداشتن به موادمخدر و سیمای ظاهری مناسب را در نظر می گرفتند.
وی گفت: شرکت های هرمی در پوشش شرکت های ساختمانی به عضوگیری اقدام می کنند و سپس کار خود را تغییر می دهند و در قالب سرمایه گذاری با سودهای کلان به میدان می آیند و در روش پدیده بازاریابی شبکه ای ناسالم یا دسیسه هرمی، با به کارگیری شیوه های روانی، افراد را به خرید محصولاتی که به آن ها نیاز ندارند، مجبور و این تصور را در آنها ایجاد می کنند که می توانند در مدت کوتاهی ثروتمند شوند.
منبع:  ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: