کد خبر: ۶۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۸۰۹
تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی تا 12 اسفند

مدیر کمیته ناشران داخلی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه تا پایان روز چهارشنبه 12 اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا توکل صدیقی گفت: تا تاریخ 8 اسفند 2049 ناشر ثبت نام خود را از طریق مراجعه به سایت انجام دادند اما با توجه به استقبال ناشران و مصوبه شورای برنامه‌ریزی، این فرصت تا پایان روز چهارشنبه 12 اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: این آخرین فرصت ناشران برای ثبت نام مقدماتی به منظور حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است و پس از این تاریخ کمیته ناشران داخلی هیچ مسئولیتی در قبال ناشرانی که ثبت نام نکرده‌اند، نخواهد داشت.

بنا بر اعلام، ثبت نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پست الکترونیکی پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید. همچنین با اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورت‌حساب از طریق درگاه بانک ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.

ناشران فرصت دارند تا 12 اسفند ماه با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وبسایت‌های اعلام‌شده برای ثبت نام مراجعه کنند. برای این منظور ناشران عمومی به آدرس http://www.ipcu.ir ، ناشران کودک و نوجوان به آدرس http://www.cacbp.ir ، ناشران دانشگاهی به آدرس http://www.nbup.ir و ناشران آموزشی به آدرس http://www.afnam.ir مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: