کد خبر: ۶۵۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
تعداد بازدید: ۲۵۶۳
در پی در گذشت هنرمند انقلابی کشورمان هنرمندان زیادی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور را به طرق مختلف تسلیت گفتند.
تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشوردر پی در گذشت هنرمند انقلابی کشورمان هنرمندان زیادی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور را به طرق مختلف تسلیت گفتند که در ادامه آن را می خوانید:

تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور

به گزارش میزان، جمال شورجه کارگردان سینما و از دوستان نزدیک مرحوم فرج الله سلحشور  گفت: واقعا از این اتفاق ناراحتم چرا که سینمای ایران هنرمند عاشق ولایت و عاشق قرآن را از دست داد.

وی افزود: فقدان فرج الله سلحشور در سینمای انقلاب اسلامی ضایعه بزرگی است و سالها طول می کشد که چنین هنرمندی بار دیگر در سینمای انقلاب روییده شود.

وی تصریح کرد: به تمام جامعه هنری و خانواده سلحشور تسلیت می گویم و تنها می توانم بگویم که سینما ایران علمدار سینمای انقلاب را از دست داد.

*****************************************

تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور

جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت فرج الله سحلشور کارگردان «یوسف پیامبر» گفت: فرج الله سحلشور به واقع حیف شد و من از شنیدن این خبر ناراحت شدم او مرد بزرگی بود و همیشه در زمینه سینمای دینی ،سالم و سینمایی که عاری از هرگونه مسائل حاشیه ای باشد،بسیار تلاش می کرد. 
 
وی افزود: او صداقت خود را ثابت کرده بود و در هر فیلمی که به کارگردانی می پرداخت در واقع هم کارگردان هم نویسنده و هم تهیه کننده بود اما در حد نیازش حقوق می گرفت این حقوق در حد دستمزد یک بازیگر درجه سوم می شد و می گفت من بیشتر از این نیاز ندارم. 
 
دهقان خاطر نشان کرد: سحلشور خیلی ها را صاحب خانه و ماشین کرد و مسائل بسیاری که در پشت پرده باقی ماند و هیچ کس از آن خبر ندارد. 

بنا بر این گزارش برخی از هنرمندانی که در مجموعه "یوسف پیامبر" نیز تجربه همکاری با مرحوم فرج الله سلحشور را داشتند نیز در صفحه اینستاگرام خود درگذشت هنرمند کشورمان را تسلیت گفتند.
 
 تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور

 مصطفی زمانی بازیگر نقش یوسف پیامبر که اولین حضور خود در عرصه بازیگری را با فرج الله سلحشور تجربه کرده است،در گذشت وی را در صفحه اینستاگرام خود تسلیت گفت و نوشت:

امروزم به اعتماد دیروز تو رقم خورد، روحت شاد حاج فرج عزیز ...

تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور

"لیلا بلوکات" بازیگر تلویزیون که در گذشته با مجموعه تلویزیونی "یوسف پیامبر" همکاری با مرحوم فرج الله سلحشور را تجربه کرده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درگذشت فرج الله سلحشور را تسلیت گفت و نوشت: 

انالله و انا الیه راجعون فرج الله سلحشور کارگردان سریال پر مخاطب «یوسف پیامبر» امروز صبح زود فوت شدند تسلیت می گم به عنوان بازیگر سریال یوسف پیامبر به خانواده ایشون .

روحشون شاد ...

تسلیت هنرمندان در پی درگذشت مرحوم فرج الله سلحشور

لازم به ذکر است بسیاری از هنرمندان دیگر سینما نیز در اینستاگرام خود در گذشت مرحوم فرج الله سلحشور را نیز تسلیت گفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: