کد خبر: ۶۵۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۵۶۳
امروز برای مناطق شمال شرق کشور وزش باد شدید و در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.
خبرگزاری میزان: امروز برای مناطق شمال شرق کشور وزش باد شدید و در پاره ای نقاط همراه با رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با عبور سامانه بارشی از کشور در نیمه غربی و استان‌های واقع در جنوب البرز، امروز در شمال شرق کشور وزش باد شدید و در پاره‌ای از نقاط باد همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی درباره پیش بینی هوای امروز استان های کشور نیز گفت:‌ برای امروز در شرق استان مازندران، استانهای گلستان، سمنان و خراسان شمالی  و همچنین وزش باد شدید در پاره‌ای از نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و در خراسان جنوبی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مرکز پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره هوای استان تهران اظهار کرد: امروز هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و فردا نیز کمی ابری است.

امروز؛ بارش ها در 7 استان

همچنین اصغری،کارشناس هواشناسی،با بیان اینکه این سامانه بارشی خیلی سریع از مناطق غربی عبور می کند، افزود: امروز با کاهش تراکم ابرها در مناطق غربی کشور، بارش ها بیشتر در سواحل دریای خزر و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: