کد خبر: ۶۵۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۳۱
در شرایطی که تعدد کاندیداهای جریان اصولگرا، باعث تشتت جدی و ایجاد لیست های متعدد شده است، یک سایت خبری مدعی «رقابت داغ یک لیست اصولگرا با 3 لیست اصلاح‌طلب» شده است!
سایت مشرق وابسته به نزدیکان احمدی نژاد که به رسانه پادوی جریان تندروی اصولگرایی (شاخه ای نورسیده و اخیراً غالب شده به اصولگرایی) مشهور است و موفق شده با صرف هزینه های میلیونی، رتبه اینترنتی خود در سایت الکسا را از 280 به 30 کاهش دهد ، در این خبر مدعی شده است: «جریان اصلاح طلب علی‌رغم تبلیغات رسانه‌ای خود در یک‌سال اخیر نتوانست یک اتحاد فراگیر و قرص و محکم را ایجاد کند و حتی موفق به ارائه یک لیست واحد با ثبات برای انتخابات مجلس نیز نشد، این در حالی است که رقیب آنان یعنی اصولگرایان با یک لیست واحد و منسجم پا به عرصه گذاشته است.»!

جوک سایت احمدی نژادی که علاقمند است رقیب خبرگزاری فارس شود!

این سایت که علاقمند است ولو در ظاهر ، رقیب خبرگزاری فارس در جریان اصولگرا معرفی شود اما به دلیل آنکه جدی گرفته نمی شود ، همواره درصدد است با نوشتن مطالب شاذ و بی ربط، اندکی در میان رفقای هم طیفی خود جدی گرفته شود، در ادامه خبر به اصطلاح تحلیلی خود، جریان اصولگرا را متحدترین جریان سیاسی در طول دوران فعالیتش دانسته و در پایان گزارش کپی پیستی خود، از عدم حضور «حتی یک اقتصاددان» در لیست جریان مقابل انتقاد کرده است! 

این سایت احمدی نژادی اما هیچ اشاره ای نکرده که چرا در ایام دولت رئیس خود، با وجود حضور تعدادی به اصطلاح اقتصاددان در لیست اصولگرایان، هیچ اولویتی و هیچ انتقادی اقتصادی از دولت وقت به جز به به و چه چه های قابل تامل، در میان صدها سیاسی کاری حضرات وجود نداشته است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: