کد خبر: ۶۵۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۹۸۷
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی سنندج خبر داد
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج از ثبت‌نام 811 نفر در طرح تعویض تاکسی فرسوده خبر داد و گفت: احتمالا تاکسی‌های جدید تا پیش از پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود.

 علاءالدین جماعتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده پایان یافت.

به گزارش فارس، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندچ اظهار داشت: طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده با هدف کاهش آلاینده‌های هوا، ارتقای سطح رفاه عمومی و تشویق شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سال‌جاری اجرایی شد.

وی عنوان کرد: این طرح از دوازدهم بهمن ماه و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر شروع شد و تا پایان بهمن ماه سال‌جاری، طی مدت 17 روز کاری از رانندگان تاکسی که قصد تعویض خودروهای خود را داشتند، ثبت‌نام به عمل آمد.

وی از ثبت‌نام 811 نفر از مالکان تاکسی‌های فرسوده برای تعویض خودرو خبر داد و گفت: در مجموع 66 درصد رانندگان تاکسی مشمول در سنندج از این طرح استقبال کردند.

وی اعلام کرد: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی کشور، نحوه تحویل خودروهای نو از طریق سامانه پیامکی به اطلاع ثبت‌نام‌کنندگان خواهد رسید.

جماعتی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد اتحادیه تاکسیرانی، احتمالا تاکسی‌های نو پیش از پایان سال‌جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و 200 تاکسی فرسوده در سنندج تردد می‌کنند، افزود: تعویض بیش از 800 دستگاه  تاکسی فرسوده، موجب ایجاد تحول عظیم و نوسازی ناوگان تاکسیرانی سنندج خواهد شد.

جماعتی تصریح کرد: با توجه به درخواست مالکان تاکسی مدل 84 درخصوص تعویض خودروهایشان از سوی اتحادیه تاکسیرانی، فرصت ثبت‌نام برای این مدل تاکسی فراهم شد.

وی تاکید کرد: مالکان تاکسی مدل 84 می‌توانند با حضور در دفاتر پیشخوان سطح شهر تا ششم اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خودروی خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: امیدواریم  اجرای این طرح موجبات ترغیب شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را فراهم نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: