کد خبر: ۹۶۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۴
مدودف گفت، کمک نظامی به اوکراین که توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ارتش روسیه را متوقف نمی‌کند.

مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین مجلس نمایندگان آمریکا پس از چند ماه تاخیر و درگیری سیاسی بالاخره بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین را تصویب کرد.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور استدلال کرد: رای حرامزاده‌های سرخوش آمریکایی فقط جنگ را طولانی می‌کند و تعداد قربانیان این جنگ را افزایش می‌دهد.

وی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه آمریکا «یک امپراتوری منفور شیطانی قرن ۲۱» است، ادامه داد: مشخص است که ما با وجود دلارهای خونینی که در گلوی صنعت دفاعی سیری ناپذیر آمریکا ریخته شده، پیروز می‌شویم. قدرت و حقیقت طرف ماست.

مجلس نمایندگان آمریکا تا پیش از این از لایحه کمک به اوکراین حمایت نمی‌کرد و تمرکزش را روی فشار بر کاخ سفید برای مقابله با موج عظیمی از مهاجران در مرز با مکزیک گذاشته بود. برخی از قانونگذاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به فقدان داشتن یک استراتژی مشخص برای پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه متهم کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هشدار داد بود که اگر کنگره آمریکا کمک مازاد به کی‌یف را تصویب نکند، اوکراین شکست می‌خورد.

در پی انتقادهایی از سوی کی‌یف و متحدان غربی واشنگتن در اروپا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت تا این لایحه کمک را به رای بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: