کد خبر: ۹۶۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۷۹
مرجع تقلید شیعیان گفت: کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند در مقابله با رژیم صهیونیستی اثرگذار باشند.

درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند.

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: