کد خبر: ۹۶۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۵۲
سلیمی گفت: در جریان حمله ایران به اسرائیل ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادقبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: رئیس مجلس در نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که جنگ ترکیبی سپاه علیه رژیم صهیونیستی بی‌نظیر است.

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با ایرنا، با اشاره به نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که حمله ترکیبی سپاه اعم از موشک پهپاد و حمله الکترونیکی به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی عملیات پیشرفته و در نوع خود بی‌نظیر است.

علیرضا سلیمی نیز گفت: در جریان این حمله ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شده است که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند مطمئن باشد که سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: