کد خبر: ۹۶۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۵۷
نمایندگان مجلس در صحن علنی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را بررسی خواهند کرد.

تصمیم مجلس برای تقویت و توسعه نوآوری دفاعیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور ۲۲۴ تن از نمایندگان آغاز شد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در آغاز جلسه علنی مجلس گفت: به مردم عزیزمان به ویژه رزمندگان اسلام و به صورت ویژه‌تر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای عملیات شب گذشته تبریک و تهنیت دارم و خدا قوت به عزیزمان می‌گویم.

پس از آن روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز را به شرح ذیل قرائت کرد:

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت

-گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی

-ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

-گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی

-گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: