کد خبر: ۹۶۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
تعداد بازدید: ۱۰۹
برخی فیلم های منتشر شده از پرواز بالگردهای نیروهای مسلح بر فراز آسمان جنوب سیستان و بلوچستان خبر می دهند.

تروریست های وارد شده به مقر دریابانی سپاه در محاصره هستند /پرواز بالگردهای نیروهای مسلح بر فراز سیستان و بلوچستان /افزایش تعداد تروریست های کشته شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه و کلانتری چابهار و راسک حمله مسلحانه کرد.

براساس آخرین خبرها از زبان میراحمدی، معاون امنیتی وزیر کشور، همه تروریست ها در محاصره اند.

وی گفت: تروریست‌ها موفق به تصرف مقرهای سپاه در چابهار و راسک نشدند.

بخش هایی از اظهارات میراحمدی را بخوانید؛

*تروریست‌ها در راسک در حال حاضر در محاصره کامل قرار گرفته‌اند و درگیری‌ها در این منطقه، همچنان ادامه دارد.

*در چابهار نیز تروریست‌ها توانسته‌اند به محیط مقر دریابانی سپاه وارد شود اما با توجه به اقدام نیروهای نظامی مستقر، در حال حاضر زمین گیر شده‌اند، تعدادی از آنها زخمی شده و خبرهایی مبنی بر کشته شدن یکی از تروریست‌های وارد شده به این مقر نظامی نیز رسیده که صحت آن در حال بررسی است.

*تروریست‌های وارد شده به محیط دریابانی، در حال حاضر در محاصره کامل قرار گرفته‌اند، برخی از تروریست‌ها در بیرون این مقر نظامی در ساختمان‌های اطراف مستقر شده و تیراندازی کور به سمت این نهاد نظامی دارند و مقابله با آنان توسط حافظان امنیت به صورت شجاعانه ادامه دارد.

*تروریست‌ها به قصد تصرف مقرهای نظامی و انتظامی اقدام به حمله کرده‌اند که خوشبختانه نه تنها موفق نشده‌اند، بلکه هم اکنون در محاصره کامل قرار دارند.

*تا ساعات آینده همه تروریست‌ها کشته یا دستگیر خواهند شد.

*نیروهای پشتیبان تروریست‌ها در محاصره‌اند یا فرار کرده‌اند.

*تعداد تروریست های کشته شده ۸ تن است و حداقل ۶ تن دیگر کشته یا دستگیر خواهند شد.

برخی فیلم های منتشر شده از این مناطق نیز از پرواز بالگردهای نیروهای مسلح بر فراز آسمان جنوب سیستان و بلوچستان خبر می دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: