کد خبر: ۹۶۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۱۵
نقویان گفت: اگر در همه بوستان‌ها هم مسجد بسازید تا وقتی نمازگزار نباشد فایده‌ای ندارد. مشکل ما نبود مسجد نیست، مسئله نبود مسجدی‌ساز است.

واکنش معنادار نقویان به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام ناصر نقویان، سخنران مذهبی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در ماجرای مسجدسازی در پارک قیطریه گفت: اگر در همه‌ی بوستان‌ها هم مسجد بسازید تا وقتی نمازگزار نباشد فایده‌ای ندارد.

به گزارش عصر ایران، این سخنران مذهبی در مراسم شب ۲۱ رمضان گفت: پیامبر در ابتدار نمازگزار تربیت می‌کرد و پس از آن به سراغ ساخت مسجد و محل نماز گزاردن می‌رفت.

نقویان بدون نام بردن از ماجرای اخیر ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: اگر در همه‌ی بوستان‌ها هم مسجد بسازید تا وقتی نمازگزار نباشد فایده‌ای ندارد. مشکل ما نبود مسجد نیست، مسئله نبود مسجدی‌ساز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: