کد خبر: ۹۶۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۱
سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است و کیفیت پایین آن در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده.

سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیمابه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: سریال پرحاشیه «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است. برخی کاربران علاوه بر اینکه این سریال سیاسی-امنیتی را برای ماه رمضان مناسب ندانستند، درباره سکانسی از این سریال که در فضای داخلی و به عنوان خانه‌ای در ترکیه فیلمبرداری شده به اظهارنظر پرداختند.

 
 

مصطفی قاسمیان (روزنامه‌نگار) در این باره نوشت: «چون منطقی نیست تلویزیون جی‌پلاس را از ایران به ترکیه ببرند، پس احتمالا این لوکیشن در تهران قرار دارد. یعنی در شهر تهران، از این بازیگر خانم بی‌حجاب، تصویربرداری کرده‌اند و در صداوسیما نمایش می‌دهند. خودش یه‌پا «کیک محبوب من» شد!» البته برخی کاربران هم نوشتند این بازیگر زن، خارجی است.

 

سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: