کد خبر: ۹۶۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
پرسپولیس امیدوار به کسب سه امتیاز و توقف استقلال در بازی پایان سال خواهد بود.

پایان سال با پیروزی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ از چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت به میزبانی قزوین برگزار شد و با نتیجه ۳ بر ۱ به سود قرمزها به پایان رسید.

پرسپولیس که با تساوی هفته گذشته برابر استقلال در دربی پایتخت نتوانست به رقیب سنتی خود در صدر برسد، امیدوار به کسب سه امتیاز از بازی با یکی دیگر از تیمهای پایتخت دارد و نگاهی هم به دیگر بازی برگزار شده در تهران خواهد داشت تا پایان خوشی در بازی آخر سال داشته باشد.

در سمت مقابل پیکان این روزها خطرناک نشان داده و توانسته در دو بازی اخیر خود بر دو تیم بالای جدولی یعنی سپاهان و ملوان غلبه کند و باید دید عملکرد شاگردان غلامرضا عنایتی مقابل دیگر تیم بالای جدولی چگونه خواهد بود.

نکته منفی آماری برای فیروزه‌ای‌پوشان این است که سرمربی آن‌ها یعنی رضا عنایتی هیچ‌گاه موفق به برد پرسپولیس به عنوان سرمربی نشده است. حاصل رویارویی عنایتی با سرخ‌های پایتخت در ۴ دیدار کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

همچنین دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۳۱ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که نتیجه با اختلاف فاحش به سود پرسپولیسی‌هاست. قرمزها ۲۴ مرتبه موفق به شکست حریف خود شده‌اند و سهم پیکان فقط ۴ برد بوده است.

همچنین پیکان در ۱۲ بازی اخیر لیگ برتری با پرسپولیس ۱۱ مرتبه شکست خورده و فقط به یک تساوی رسیده و از آخرین برد خودروسازان برابر قرمزها چیزی نزدیک به ۷ سال می‌گذرد. مسابقه‌ای که شاگردان مجید جلالی با تک گل دقیقه ۴ مرتضی آقاخان موفق به شکست تیم برانکو ایوانکوویچ شدند.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در بازی دربی به تساوی بدون گل برابر استقلال رسید و پیکان با یک گل ملوان را در تهران شکست داد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۴۰ امتیاز در رده دوم حضور دارد و پیکان با ۲۰ امتیاز یازدهم است.

هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - پیکان

یکشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۱۸:۴۵

ورزشگاه آزادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: