کد خبر: ۹۶۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۳۶
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

بازنشستگان بخوانند/ خبر مهم سازمان استخدامی برای بازنشستگان + جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، میثم لطیفی با اشاره به برخورد با فعالیت غیر قانونی برخی بازنشستگان در دستگاه‌ها، اظهار کرد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای این ممنوعیت، دو تبصره دارد؛ تبصره یک برای برخی مقامات و تبصره دو، استفاده به عنوان یک سوم ظرفیت در ماه است؛ یعنی یک سوم ساعت کاری.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی، مجوز کارگروه مربوطه در سازمان برای جذب بازنشستگان را نداشته باشند، ذی‌حساب اجازه پرداخت حقوق و مزایا به آنان را ندارد و دستگاه نظارتی نیز به علت این تصرف در بیت‌المال، با این دستگاه‌ها برخورد می‌کند.

لطیفی گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: فرایند استفاده از ظرفیت جوانان در دستگاه‌های اجرایی، سخت شده است؛ افرادی از نخبگی یا تجربه ویژه برخوردار هستند و نیاز داریم که انتقال تجربه، انجام و این مجوز به برخی بازنشستگان داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: