کد خبر: ۹۶۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۹۰
کارشناس داوری گفت: در محوطه جریمه هر دو تیم یک صحنه رخ داد که هیچ کدام پنالتی نبود و داور به درستی تصمیم گرفت.

کارشناس داوری دو صحنه مشکوک دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ حیدر سلیمانی در مورد صحنه‌های مشکوک داوری در دربی 103 اظهار داشت: بازی که چیز خاصی نداشت و کاملا سرد بود و اتفاق داوری چندانی هم رخ نداد و فقط دو صحنه وجود داشت که داور به درستی تصمیم گرفت.

به نقل از فارس وی ادامه داد: نیمه اول در دقیقه 20 پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی روی آل کثیر داشتند که درست نبود و سیلوا مدافع استقلال فقط دستش کنار بدن مهاجم بود و هل نداد. این برخوردها فوتبالی بود و چیز خاصی نیست.کارشناس داوری ادامه داد: دقیقه 75 هم بلانکو مهاجم استقلال در محوطه جریمه شبیه سازی کرد که پنالتی نبود و داور باید به این بازیکن اخطار می‌داد.سلیمانی در مورد پرتاب سنگ و بطری که یکی از آنها به کمک داور بازی هم برخورد داشت، تاکید کرد: کمیته انضباطی باید در این مورد حتما ورود و متخلفان را جریمه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: