کد خبر: ۹۶۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۷۷
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت از واردات بیش از ۹۰ فروند هواپیما به کشور می‌کند، اما ما این تعداد هواپیما را ندیدیم! این ۹۰ فروند هواپیما کجا رفته است؟

دولت رئیسی ۹۰ فروند هواپیما خریده؟ کو؟ چرا اثرش در حمل مسافر دیده نمی شود؟ پس صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، دولت چندین بار اعلام کرده که ۹۰ فروند هواپیما به ناوگان داخلی کشور افزوده شده است. این ادعاها بارها توسط افراد مختلف به چالش کشیده شده است.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس در واکنش به اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر واردات ۹۰ فروند هواپیما، گفت: در حمل و نقل هوایی با وضعیتی روبرو هستیم که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت از واردات بیش از ۹۰ فروند هواپیما به کشور می‌کند، اما ما این تعداد هواپیما را ندیدیم! این ۹۰ فروند هواپیما کجا رفته است؟ افزایش تعداد هواپیما نداریم که اگر وارد شده بود باید اثر آن را در افزایش تعداد پروازها و جابجایی مسافرها می‌دیدیم پس چنین چیزی صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: