کد خبر: ۹۶۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
تصویری از بمب شدیدالانفجار OFAB-250-270 با کیت هدایت با کیت هدایت ماهواره‎ای بال‎دار UMPC که برروی جنگنده تهاجمی سوخو Su-34 فولبک نیروی هوایی روسیه نصب شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین و براساس گزارش پارتیزان، بمب‌‎های شدیدالانفجار ترکش‌‎شونده OFAB-250-270 دارای ۲۶۸ کیلوگرم وزن هستند که در دوران شوروی طراحی شده‎اند و روسیه زرادخانه عظیمی از این بمب‎‌ها را دارد. این بمب‌‎های سقوط آزاد با نصب کیت UMPC به‎راحتی تبدیل به سلاحی دورایستا و دقیق می‎شوند.

اگر دقت کرده باشید، روس‌‎ها در استفاده از بمب‎‌هایی با پسای بالای خود نظیر همین بمب OFAB-250-270 یا بمب‎‌های سری M-54 فاب، اقدام به نصب بخشی کپسولی‎‌شکل برروی دماغه بمب می‎کنند تا پسای بمب و مقاومت آن در برابر مقاومت هوا کمتر شود و برد آن بیشتر شود.

نصب بمب شدیدالانفجار برروی جنگنده سوخو/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: