کد خبر: ۹۶۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
سامسونگ فعلاً برنامه‌ای برای عرضه‌ی گلکسی A۵۵ در بازار ایالات متحده ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سامسونگ روز گذشته دو گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ را برای تکمیل مجموعه‌ی گلکسی A خود در سال ۲۰۲۴، رونمایی کرد.

براساس گزارش زومیت، یکی از نمایندگان سامسونگ در ایالات متحده به سی‌نت گفت: «ما می‌توانیم تأیید کنیم که گلکسی A۳۵ ۵G به بازار ایالات متحده خواهد آمد و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده هستیم. ما فعلاً گلکسی A۵۵ ۵G را عرضه نخواهیم کرد.»

A۵۵ در این کشور عرضه نخواهد شد!

هنوز دلیل عرضه‌نشدن گوشی سامسونگ مدل گلکسی A۵۵ در بازار ایالات متحده مشخص نیست. اما می‌توان این رویکرد را به قیمت‌ گوشی و رقابت احتمالی با گلکسی S۲۳ FE نسبت داد. سال گذشته قیمت گلکسی A۵۴ در زمان عرضه در ایالات متحده، ۴۵۰ دلار بود.

سامسونگ بهترین گوشی میان‌ رده ۲۰۲۴ خود را با چندین ارتقا نسبت به نسل قبل از جمله پردازنده‌ی سریع‌تر ۴ نانومتری اگزینوس ۱۴۸۰، فریم فلزی، گوریلا گلس ویکتوس پلاس، پلتفرم امنیتی Samsung Knox و پشتیبانی از eSIM رونمایی کرده است.

با حضور گلکسی S۲۳ FE در بازار، سامسونگ ممکن است به‌جای عرضه‌ی گلکسی A۵۵ در ایالات متحده، طی چندین قرارداد جدید با اپراتورها و ارائه‌ی پیشنهادهای جذاب، خریداران را به سمت گلکسی S۲۳ FE سوق دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: