کد خبر: ۹۶۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۷۴
مهدی هاشمی نسب گفت که فقط یکی از گل هایش را در دربی پایتخت به یاد دارد.

صحبت های جنجالی یاغی؛ یک گل دربی را به یادم دارم!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پس از غیبت جواد نکونام در نشست خبری پیش از دربی پایتخت، این مهدی هاشمی نسب بود که برای پاسخ به سوالات خبرنگاران راهی محل نشست خبری شد. مربی آبی ها پاسخ های جالبی به این پرسش ها داد که البته یکی از آنها جنجالی بود.

به نقل از ورزش سه هاشمی نسب از تلاش تیمش برای پیروزی در این دیدار صحبت کرد و زمانیکه خبرنگاری درخصوص تنش های بین مدیریت و سرمربی سوال پرسید، مربی استقلال گفت که ممکن است اصلا این درگیری ها یک جنگ زرگری باشد!

اما بخش مهم و قابل توجه اظهارات مربی استقلال به جایی برمیگردد که از او درخصوص گلزنی در دربی سوال پرسیده شد. جایی که هاشمی نسب مدعی بود که تنها یک گل از پنج گلش در شهرآورد تهران را به یاد دارد و آن هم همان دربی معروفی است که او در دقایق پایانی با لباس آبی ها، دروازه عابدزاده را باز کرد.

در زیر مشروح صحبت های رد و بدل شده میان خبرنگاران و هاشمی نسب را می خوانیم:

آقای هاشمی نسب، شما جزو معدود بازیکنانی هستید که سابقه گلزنی در دربی هم با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال و هم با لباس استقلال مقابل پرسپولیس را دارید. آیا واقعا گلزنی در دربی با سایر مسابقات متفاوت است؟
- باید در دربی گل بزنی تا بفهمی چه لذتی دارد. من یک گل زده‌ام و می‌دانم چه لذتی دارد.

پنج تا زده اید دیگر. درست است؟
- یک دونه اش!

چهارتا با لباس پرسپولیس و یک گل با لباس استقلال...؟
- فقط یکی از آنها را به یاد دارم.

(خبرنگار دوم:) آن چهار گل دیگر دربی با لباس پرسپولیس را به یاد ندارید؟
- من نگفتم که یادم نیست، گفتم یکی از گل‌ها را به یاد دارم.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: