کد خبر: ۹۶۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۶۳
عکس جنجالی منتشر شده از مهناز ذکایی ممکن است ابعاد دیگری داشته باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ جنجالی‌ترین خبر شب گذشته، انتشار تصویری از یکی از داوران زن دربی مهناز ذکایی در ورزشگاه آزادی بود. قدمت و شمایل مهناز ذکایی در عکس منتشر شده نشان می‌داد که تصویر مربوطه احتمالا مربوط به دیدار پرسپولیس - کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ است. اولین مسابقه‌ بعد از چند دهه که هواداران زن اجازه حضور در استادیوم را داشتند.
به نقل از ورزش سه با ارسال این عکس به فدراسیون گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال تغییر داور داربی شدت گرفت و فدراسیون امروز برای جلوگیری از شائبه هواداری و اعتراض طرفداران استقلال نام یک داور تاجیک را به‌جای ذکایی در فهرست داوران دربی قرار داد .
اما این تصویر می‌تواند نشانه هواداری ذکایی از پرسپولیس باشد؟

۱- سال ۲۰۱۸ بعد از الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور هواداران زن در استادیوم و مشخصا دیدار پرسپولیس و کاشیما، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تصمیم گرفتند که برای این مسابقه، تعدادی از کارمندان و زنان اهالی فوتبال را در استادیوم حاضر کنند. در آن مقطع، تجربه حضور در استادیوم آزادی برای زنان هوادار فوتبال انقدر جذاب بود که بدون نگاه رنگی، تمایل داشته باشند که این تجربه را به دست بیاورند. ضمن اینکه آن مسابقه نگاه و جنبه ملی هم داشت.

1999782

۲- با نگاهی به اینستاگرام مهناز ذکایی، پست مربوط به حضور او در استادیوم آزادی برای دیدار پرسپولیس -کاشیما قابل رویت است و طبعا این داور وقتی عکس را در فضای عمومی قرار داده با علم به همه قضاوت‌ها دست به این کار زده است ضمن اینکه در کپشن پست منتشر شده هیچ ردی از هواداری پرسپولیس نیست. او با انتشار یک ویدیو از جو ورزشگاه و چند عکس از فضای استادیوم نوشته است: «و من به چشم خود دیدم که یک #آزادی به احترام زنان ایستاد. هنوزم اون لحظه که گوینده ورزشگاه اعلام کرد خوش‌آمد می‌گیم به زنان ایران از یادم نمی‌ره... اشک شوق زنان از یادم نمی‌ره که نمی‌ره... به احتراممون موج مکزیکی رفتن و تشویق ایسلندی کردن از یادم نمی‌ره که نمی‌ره که نمی‌ره...
(فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸- پرسپولیس و کاشیما آنتلر- ۱۹ آبان ۱۳۹۷)»

۳- همه این‌ها در شرایطی است که مطابق یک نظریه نه چندان مورد پسند، داوران، خبرنگاران، ارکان رسمی و غیر رسمی فوتبال همگی از کودکی طرفدار یک تیم خاص بوده‌اند اما طبیعتا ابراز علاقه عمومی آن هم در جامعه هواداری ملتهب فوتبال ایران، یک حرکت ضد جریان است. البته آنچه پیداست، ذکایی هم در اینستاگرام خود به هواداری از تیم خاصی برنخواسته است و فقط تجربه اولین حضور زنان در استادیوم آزادی را به اشتراک گذاشته و با کمی تحمل می‌شد از این جو گذشت گرچه دربی آنقدر پرحاشیه و پرماجرا هست که تصویری مثل این را نشود به حواشی احتمالی بعدی الصاق کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: