کد خبر: ۹۶۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۷۲
نشست خبری نکونام پس از بازی با استقلال خوزستان در رسانه رسمی باشگاه پوشش داده نشد.

استقلالی‌ها نکونام را سانسور کردند!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ بازگشت جواد نکونام به نشست‌های خبری مسابقات فوتبال در ایران با تکرار مواضع این سرمربی در قبال مدیران استقلال همراه بود.

به گزارش ورزش سه، سرمربی تیم صدرنشین لیگ بار دیگر با انتقاد از مدیران باشگاه اعلام کرد دو پنجره خرید بازیکن برای او از دست رفته و تمام مشکلات قبلی پابرجاست و حتی بیانیه حمایتی بعد از حذف از جام حذفی را هم یک حمایت ساختگی دانست که متن آن از همان اواسط بازی آماده شده بود!

این صحبت‌های نکونام علیه مدیریت باشگاه باعث شد تا بار دیگر مانند نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت، صحبت‌های نکونام در رسانه رسمی باشگاه پوشش داده نشود تا مشخص شود موضع باشگاه در قبال این سرمربی مشخص است: اگر علیه ما صحبت کنی، آن را بازتاب نمی‌دهیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: