کد خبر: ۹۶۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۷۷
خوزه آلوارز، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که پدری احتمالا فصل را از دست خواهد داد.

فصل برای ستاره بارسلونا تمام شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ یکشنبه شب برای بارسلونا در سن مامس اصلا خوب پیش نرفت. بارسا نتوانست برابر میزبان قدرتمندش برنده شود و به تساوی بدون گل رسید تا از غفلت رئال در مستایا استفاده نکند. در این بازی پدری و فرانکی دی یونگ نیز مصدوم شدند که خبر بد دیگری برای ژاوی و کادر او بود.

به نقل از ورزش سه بارسا باید بدون دو هافبک ارزشمند و کلیدی خود در بازی‌های حساس پیش رو به میدان برود و قطعا کار سختی خواهد داشت.

تیم پزشکی بارسا دیروز مصدومیت پدری از ناحیه ران پای راست را تایید کرد و گفته شد او 6 هفته دور از میادین خواهد ماند اما در ال‌چیرینگیتو این ادعا مطرح شد که این هافبک خلاق شاید فصل را از دست بدهد.

خوزه آلوارز در این رابطه گفت: «در بارسلونا به من گفته‌اند اگر پدری تا دو ماه بعد بتواند ریکاوری کند، یعنی همه چیز مطابق برنامه پیش رفته اما در تیم پزشکی تردید دارند او در این بازه زمانی بتواند مصدومیت را پشت سر بگذارد. با توجه به اینکه این سومین مصدومیت فصل او و دومین مشکل از یک ناحیه است، احتمال اینکه ریکاوری طول بکشد و فصل از دست برود، بالاست و پدری باید تمرکز خود را برای رسیدن به یورو 2024 بگذارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: