کد خبر: ۹۶۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۹۱
سرمربی مس رفسنجان حرکت جالبی پس از برتری تیمش مقابل استقلال انجام داد.

نویدکیا پس از برد استقلال: همه شام مهمان من!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرانلاین، محرم نویدکیا که پس از حضور در راس کادر فنی مس رفسنجان شرایط متفاوتی برای این تیم رقم زده و توانسته نارنجی پوشان را از شرایط بحرانی نیم‌فصل اول خارج کند، دیروز در ادامه روند نتایج خوب خود موفق شد برد بزرگی مقابل استقلال در جام حذفی به دست بیاورد و با شرایط روحی مناسب به اصفهان برود.

سرمربی مسی‌ها که یک روز قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال صاحب دومین فرزند شد و البته بخاطر حضور در رفسنجان نتوانست پسر تازه متولد شده‌اش را ببیند، پس از برتری تیمش برابر آبی پوشان شام را در کنار آنها صرف کرد و بعد به اصفهان رفت.

محرم نویدکیا بخاطر تولد پسرش، پس از پیروزی مقابل استقلال همه بازیکنان و اعضای تیم مس رفسنجان را در یکی از رستوران‌های این شهر مهمان کرد و در کنار شاگردانش بود.

سرمربی مس رفسنجان در حالی این حرکت جالب را انجام داد که در پایان دیدار مقابل استقلال و در رختکن تیمش نسبت به شرایط مالی این باشگاه ابراز گلایه داشته و تاکید کرده بود تا زمان عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش در بازی آینده نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: