کد خبر: ۹۶۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۴
قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در ایام ماه مبارک رمضان در انواع درجه یک و درجه دو مشخص شد.

قیمت مصوب زولبیا و بامیه ماه رمضان مشخص شد/ هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک و دو را چند بخریم؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در ایام ماه مبارک رمضان مشخص شد.

رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفت‌وگو با همشهری آنلاین گفت: امسال قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک برای فروش در ماه رمضان ۱۷۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۱۴۰ هزار تومان است.

علی بهره‌مند افزود: این قیمت به اعضای اتحادیه اعلام شده است. بر این اساس، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه‌ یک در تهران ۱۷۰ هزار تومان و درجه‌ دو ۱۴۰ هزار تومان است.

 

وی ادامه داد: امسال مانند هر سال ما بر بازار شیرینی و قنادی نظارت داریم و اگر کسی نسبت به قیمت و کیفیت یک واحد صنفی شاکی باشد می‌تواند شکایت خود را با اتحادیه در میان بگذارد. اتحادیه حتما به نظرات و شکایات مصرف‌کنندگان رسیدگی می‌کند. در این میان اگر گرانفروشی یک واحد صنفی محرز شود به تعزیرات ارجاع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: