کد خبر: ۹۶۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۸۲
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است، یک دلیل باعث شده که شاگردانش نتوانند برزیل را شکست دهند و به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی راه پیدا کنند.

نادری: حواله خودرو؟ بازیکنان تیم ملی ساحلی به خودرو داخلی هم راضی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ درباره کسب مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی اظهار داشت: ما پس از دو دوره که در جام جهانی به دلایلی غایب بودیم، خدا را شکر در این دوره شرایط مطلوبی داشتیم و با آمادگی بالایی که بچه‌های ما داشتند توانستیم از ابتدای مسابقات باقدرت ظاهر شویم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

به نقل از تسنیم وی ادامه داد: ما برنامه‌های‌مان را پس از مسابقات جام ملت‌ها و قهرمانی در آسیا آغاز کردیم. اردوهای مختلف و بازی‌های تدارکاتی مناسبی برگزار کردیم و با همت بازیکنان و همکاری کادر فنی و البته حمایت خوب فدراسیون فوتبال توانستیم یک تیم باکیفیت را روانه جام جهانی کنیم. پیش‌بینی‌مان این بود که در این تورنمنت شرایط خوبی خواهیم داشت و نتایج مطلوبی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در واکنش به این موضوع که شاگردانش در حضور اسپانیا و تاهیتی دو تیم همیشه مدعی این رشته توانستند به‌عنوان صدرنشین گروه‌شان صعود کنند، یادآور شد: در جام جهانی همه تیم‌ها در بهترین شرایط قرار دارند و سعی می‌کنند عملکرد عالی داشته باشند و تیم ضعیف نداریم. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. تیم ایران قهرمان آسیا و قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای بود و حریفان‌ قطعاً روی ما حساب می‌کردند. تیم ما دو بازی عالی مقابل اسپانیا و تاهیتی انجام داد و توانستیم هر دو تیم را شکست دهیم، ضمن اینکه باید بگویم تیم آرژانتین هم شرایط خوبی داشت و خوشبختانه بازیکنان ما مقابل این حریف آمریکای جنوبی هم خوب عمل کردند. همانطور که گفتم در جام جهانی سطح همه تیم‌ها بالاست و همه با صد درصد آمادگی در مسابقات حاضر می‌شوند.

توانایی شکست دوباره برزیل را داشتیم
نادری راجع به اینکه اگر ایران به‌عنوان تیم دوم از گروهش صعود می‌کرد، مسیر رسیدن به فینال شاید راحت‌تر بود و دیدار آنها با برزیل در فینال برگزار می‌شد، خاطر نشان کرد: من و تمام اعضای کادر فنی به هیچ وجه به این مسائل فکر نکردیم، چون برای ما فرقی نمی‌کرد که با کدام تیم بازی کنیم. ما نمی‌خواستیم تمرکزمان را معطوف به این مسائل کنیم و عقیده داشتیم برای قهرمانی باید آماده بازی با هر تیمی باشیم، ضمن اینکه ما در فینال مسابقات جام بین قاره‌ای برزیل را شکست داده بودیم و می‌دانستیم توانایی شکست دوباره این تیم را داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه عاملی باعث شد که پیروزی سال گذشته مقابل برزیل تکرار نشود؟»، تصریح کرد: پیش از بازی با برزیل اتفاقاتی برای ما رقم خورد و باعث شد که با وضعیت متفاوت‌تری نسبت به بازی‌های قبلی‌مان در نیمه نهایی به میدان برویم و همین یک دلیل باعث شکست ما مقابل برزیل شد. در فوتبال ساحلی شرایط به گونه‌ای است که غیبت یک بازیکن هم برای تیم دردسر درست می‌کند. ما مرادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم. سعید پیرامون هم مصدومیت جزئی داشت و صد درصد آماده نبود. علاوه بر اینها مختاری هم دچار سرماخوردگی شده بود و خیلی روی فرم نبود. در واقع ما یک بازیکن را به طور قطعی در اختیار نداشتیم و دو بازیکن‌مان هم 60 تا 70 درصد آماده بازی بودند و عملاً با 70 درصد توان‌مان مقابل برزیل بازی کردیم.

یکی از تاکتیک‌های ما استفاده از شوت‌های 2 دروازه‌بان‌مان بود
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در همین زمینه افزود: ما با همین شرایط، بازی حساب‌شده‌ای را مقابل برزیل انجام دادیم و همانطور که دیدید خیلی زود به گل هم رسیدیم و بعد از آنهم برتری‌مان را مقابل قهرمان جهان به دو گل رساندیم. با توجه به شناخت خوبی که از برزیل داشتیم و این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم، بازی پایاپایی انجام دادیم، اما به همان دلایلی که گفتم و کمبود بازیکنی که داشتیم تیم در لحظات پایانی وقت سوم اُفت کرد و در همان لحظات گل سوم را دریافت کردیم و بازی را از دست دادیم.

«دو دروازه‌بان ما در اکثر بازی‌ها گلزنی کردند و نقش مؤثری در پیروزی‌های تیم ملی داشتند، اما برزیل مقابل این تاکتیک ایران به خوبی ایستاد.»، نادری درباره این موضوع توضیح داد: یکی از تاکتیک‌های ما استفاده از شوت‌های دو دروازه‌بان‌مان بود و خیلی هم در این زمینه موفق بودیم و تنها در بازی با برزیل خیلی نتوانستیم از این حربه استفاده کنیم، چون بازیکنان برزیل خیلی خوب پرس می‌کردند، اما این موضوع را نباید دلیل باخت‌مان مقابل این تیم بدانیم. ما برای گلزنی برنامه‌ و تاکتیک‌های مختلفی داشتیم. شما دیدید که مقابل این تیم 2 بر صفر هم جلو افتادیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد حمایت پرشور تماشاگران ایرانی از شاگردانش، گفت: همین جا باید از تمام هواداران ایرانی که در ورزشگاه حضور پیدا کردند و از ما حمایت کردند تشکر کنم، تماشاگران خیلی به ما لطف داشتند و فوق‌العاده بودند. ما غیر از بازی با امارات که به هواداران ایرانی بلیت ندادند، در همه بازی‌ها شاهد حضور گرم هموطن‌مان بودیم و از حضور آنها انگیزه و روحیه می‌گرفتیم.

تیم «ب» پرقدرتی را تشکیل می‌دهیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این سؤال که تیمش چه مسابقاتی را پیش رو دارد، تصریح کرد: ما بعد از استراحتی کوتاه دنبال این هستیم که در دو یا سه تورنمنت فوتبال ساحلی شرکت کنیم تا خودمان را برای مسابقات جام بین قاره‌ای که در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد، آماده و از عنوان‌مان دفاع کنیم. ما تصمیم داریم بازیکنان جدیدی را هم به اردو دعوت کنیم و تیم «ب» پرقدرتی را تشکیل دهیم تا کم‌کم بازیکنان جدید بتوانند به تیم اصلی راه پیدا کنند.

بازیکنان ما به یک خودروی داخلی هم راضی هستند!
نادری در پاسخ به این پرسش که او و شاگردانش پس از کسب مقام سوم جام جهانی دنبال حواله خودرو هستند یا خیر، تأکید کرد: باید عرض کنم که در این مدت فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از تیم ملی داشته است. پاداش‌های گذشته همه تسویه شده است و در جام جهانی هم پاداش هر پیروزی به اعضای تیم پرداخت شد، اما خواسته ما چیز دیگری است. حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنان ما دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند. خواهش من از مسئولان این است که شرایطی را فراهم کنند که اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه دریافت کنند. این تفاوت‌ها اذیت‌کننده است و باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد یک بار دیگر کسب مقام سوم را به مردم ایران تبریک بگویم. همین‌طور قدردان زحمات همه اعضای تیم از مدیریت، کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و رسانه‌ای تیم ملی و بازیکنان باشم. همه تیم در موفقیت تیم و سومی جام جهانی تلاش کردند و ما با یک کار گروهی توانستیم به موفقیت برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: