کد خبر: ۹۶۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۷۲
فرمانده سپاه ۲۵ کربلای مازندران گفت: برگزاری کنسرت در مازندران اگر با رعایت همه موارد قانونی آن باشد، مشکلی نخواهد داشت.

سردار مسلمی: در برگزاری کنسرت‌ها نباید از خط قرمزها عبور کرد / اگر شهرداران نمی‌توانند این کار را به درستی انجام دهند به سپاه اعلام کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سردار سیاوش مسلمی روز یکشنبه در همایش شهرداران مازندران در محمودآباد بیان داشت: تاکنون کنسرت‌های زیادی در این استان برگزار شد که با رعایت مواردی که قانون مشخص کرده است هیچ مشکلی ایجاد نشد و این رویه می تواند ادامه داشته باشد.

بنا بر گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: در برگزاری کنسرت‌ها نباید از خط قرمزها عبور کرد و این مسئله مهم باید مد نظر اداره ارشاد و دریافت کننده مجوز باشد.

سردار مسلمی با بیان این مطلب که تحت هیچ شرایطی کسی مخالف شادی و نشاط مردم نیست، ادامه داد: در برگزاری کنسرت نباید به ارزش‌های جامعه لطمه وارد کرد که این مهم بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: با توجه به اینکه عید نوروز امسال مصادف شد با ماه مبارک رمضان، شهرداری‌ها اقدامات فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

سردار مسلمی با بیان اینکه اگر برخی از شهرداران نمی‌توانند این کار را به درستی انجام دهند به سپاه اعلام کنند، خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی سپاه کربلای مازندران می‌تواند این اقدامات فرهنگی را در شهرهای ساحلی انجام دهد.

وی با بیان این نکته که در حال حاضر تعامل شهرداری‌ها با منابع طبیعی رضایت بخش نیست، ادامه داد: برخی شهرداری ها برای انجام سرمایه‌گذاری بلند مدت نیازمند همکاری بیشتر منابع طبیعی هستند.

این مقام مسوول تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی برای شهرداری ها صرفه اقتصادی ندارد که در زمینی که متعلق به منابع طبیعی است فقط یک سال بهره برداری و همه تجهیزات خود را جمع آوری کند بلکه این مدت باید افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: