کد خبر: ۹۶۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۸۵
توییت داماد حسن روحانی مبنی بر اینکه ابراهیم رئیسی به خودش رای نداده،جنجال برانگیز شد.

روزنامه حامی رئیسی: اگر رئیس جمهور برای رای دادن در انتخابات خبرگان به بیرجند می‌رفت، نمی‌گفتید برای یک رای چرا اینهمه خرج کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین او رأی ندادن سیدابراهیم رئیسی به خود در انتخابات مجلس خبرگان را نشانه دو موضوع دانسته است: «یا خودش را باور ندارد یا خیالش از خراسان جنوبی و رقیبی که بارها اعلام کرده نه برنامه‌ای دارد و نه رأی می‌آورد، راحت است.»
روزنامه جوان در واکنش به این موضع کامبیز مهدی زاده نوشت: رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی ساکن تهران است و طبعاً برای یک رأی دادن به خودش نمی‌توانست به خراسان جنوبی برود. از تهران هم که نمی‌شود در انتخابات خبرگان خراسان جنوبی شرکت کرد. از سویی، چون او ساکن تهران است، اخلاقاً درست نیست در انتخابات مجلس شهر دیگری شرکت کند.
حال فرض کنیم برای یک رأی راهی خراسان جنوبی می‌شد. آیا نمی‌گفتند برای یک رأی این همه هزینه کرده است؟ آیا نمی‌گفتند نمی‌خواسته در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران شرکت کند و از رأی دادن به فهرستی خاص گریخته است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: