کد خبر: ۹۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۵۶
خیل مانسانو، داور بازی رئال مادرید برابر والنسیا، گزارشی را درباره دلیل اخراج جود بلینگام به لالیگا ارائه کرده است.

دلیل اخراج بلینگام مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی والنسیا به مصاف این تیم رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند.

به نقل از ورزش سه والنسیا در ابتدا موفق شد با دو گل از حریفش پیش بیفتد اما درخشش وینسیوس جونیور باعث شد که این دو گل جبران شود و تلاش برای بازگشت به بازی آغاز شد اما گل جود بلینگام در حالی به ثمر رسید که داور تصمیم گرفته بود دو ثانیه پیش از آن در سوتش بدمد و پایان بازی را اعلام کند.

این تصمیم باعث عصبانیت شدید و ناراحتی بازیکنان رئال مادرید شد و آنها همگی به سوی داور هجوم آوردند تا به این تصمیم عجیب او که چندان هم در دنیای فوتبال مرسوم نیست اعتراض کنند و در این میان خیل مانسانو کارت قرمزی را به یکی از آنها نشان داد.

 

این کارت برای بلینگام بود و در گزارش داوری درباره دلیل این تصمیم آمده است: «بلینگام در دقیقه 99 به این دلایل از زمین بازی اخراج شد: پس از پایان بازی و در حالی که بازیکنان هنوز در زمین حضور داشتند، او با حالتی خصمانه به سمت من دوید و فریاد کشید و بارها این عبارت را تکرار کرد که این توپ لعنتی گل بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: