کد خبر: ۹۶۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
تعداد بازدید: ۸۳
رئیس جمهور گفت: بدخواهان ایران عزیز، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات 11 اسفند بی‌رونق برگزار شود. حضور پر از ایمان و امید شما مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار و پنبه کردن رشته میلیاردها دلار هزینه‌کرد آنها برای طراحی و اجرای این سناریوی مزورانه بود.

پیام ابراهیم رئیسی خطاب به مردمبه گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه ملت بصیر و شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: از خدای بزرگ می‌خواهم توفیق دهد همه خادمان مردم به ویژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌های موثری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور بردارند و پاسخگوی این همه لطف و محبت مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

درود و سلام خدا بر شما ملت بصیر و شریف ایران که با ‌حضور آگاهانه و زمان‌شناسانه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، موجب عزت و سربلندی بیش از پیش میهن اسلامی و یأس و سرخوردگی دشمنان این مرز و بوم شدید.

بدخواهان ایران عزیز، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات 11 اسفند بی‌رونق برگزار شود. حضور پر از ایمان و امید شما مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار و پنبه کردن رشته میلیاردها دلار هزینه‌کرد آنها برای طراحی و اجرای این سناریوی مزورانه بود.

این حضور سراسر شور و شعور، ضرب‌شست غیرتمندانه دیگر شما به ایران ستیزان عنود، پس از ضرب‌شست تاریخی‌تان در فتنه اغتشاشات سال قبل بود.

اینجانب با شکر به درگاه الهی و ارج نهادن بر عظمت و بزرگی ملت ایران، از آحاد مردم، گروه‌ها و احزاب مختلف سیاسی، مراجع بزرگوار دینی، اصحاب رسانه بالاخص رسانه ملی و همه کسانی که مسئولانه برای آگاه‌سازی مردم تلاش کردند، صمیمانه سپاسگزارم و از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی همه دست اندرکاران به ویژه مجریان و ناظران برگزاری انتخابات و نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین سلامت و امنیت شعب اخذ رای قدردانی می‌کنم.

از خدای بزرگ می‌خواهم توفیق دهد همه خادمان مردم به ویژه منتخبان خانه ملت، بتوانند گام‌های موثری در جهت حل مسائل و مشکلات کشور بردارند و پاسخگوی این همه لطف و محبت مردم عزیز ایران اسلامی باشند.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: