کد خبر: ۹۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۰۱
براساس اعلام غیررسمی، شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه مازندران به پایان رسید.

وزیر احمدی‌نژاد رأی آورد/ یک زن راهی پارلمان دوازدهم شد/نتایج انتخابات مجلس در استان مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت کامران پولادی به عنوان منتخب مردم منطقه در مجلس انتخاب شده است.

آنگونه که که مهر روایت کرده، همچنین عبدالوحید فیاضی از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد نیز توانست بیشترین آرای مردم را کسب کند. در حوزه بابل نیز طبق آمارهای غیررسمی حسن حسن نتاج و احمد فاطممی پیشتاز هستند.

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، علی اصغر باقرزاده پیشتاز انتخابات است. در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود علی بابایی کارنامی و عالیه زمانی، در حوزه نکا، گلوگاه و بهشهر غلامرضا شریعتی، حوزه آمل و لاریجان رضا حاجی پور، حوزه تنکابن، رامسر و عباس آباد شمس الدین حسینی بیشترین آری مردم را به خود اختصاص داده اند.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شماالی، عمران عباسی، کمال علیپور، کیوان مرادیان و مصطفی معلمی بیشتر از سایر رقبا رأی آوردند و باید برای نشستن روی صندلی سبز بهارستان در دور دوم رقابت کنند.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: