کد خبر: ۹۶۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۳
پرسپولیس به یک پیروزی ارزشمند در اصفهان دست پیدا کرد اما شاید همین برد به قیمت از دست دادن یک مهره کلیدی برایش تمام شود.

گلزن پرسپولیس بازی با استقلال را از دست داد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پرسپولیس که بدون علیرضا بیرانوند به مصاف ذوب آهن رفته بود، توانست میزبان خود را شکست بدهد و با سرمربی جدیدش به روند خوب نتیجه‌گیری ادامه دهد.

در گزارش ورزش سه آمده است: آنها هفته قبل تراکتور را در تهران بردند و چهارشنبه نیز از سد ذوب آهن در اصفهان گذشتند تا همچنان در بالای جدول باقی بمانند. گل پرسپولیس توسط گورگی گولسیانی به ثمر رسید. بازیکن گرجستانی و بی‌حاشیه این تیم که اتفاقاً سابقه گشودن دروازه استقلال در جریان دربی پایتخت را هم دارد. گلزن پرسپولیس در اواسط نیمه دوم مصدوم شد و به خاطر همین آسیب دیدگی از میدان بیرون رفت.

این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که پرسپولیس دو هفته دیگر باید مقابل استقلال دربی پایتخت را برگزار کند و هنگامی که گولسیانی از زمین خارج می‌شد، نیمکت نشینان پرسپولیس به شدت نگران بروز مشکل برای همسترینگ او بودند. قضیه‌ای که اگر جدی شود، شاید موجب آن گردد که این بازیکن خارجی دربی روز ۲۳ اسفند را از دست بدهد. قرار شده معاینات دقیق بر روی گولسیانی انجام شده و حداکثر تا صبح جمعه ۱۱ اسفند شرایط او مشخص گردد. البته بعضی از اعضای کاروان پرسپولیسی‌ها بعد از بازی مدعی بودند که مشکل گئورگی به احتمال زیاد جدی نیست و او حتی شاید قبل از جدال با استقلال هم به میدان باز گردد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: