کد خبر: ۹۶۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۴
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم خطاب به امیرعبداللهیان نوشت: ‏جناب آقای وزیر، فدا شدن منافع ملت ایران به پای روسیه را دیر اعتراف کردید.

هشدار صریح حشمت الله فلاحت پیشه: خیانت های بیشتری در راه است/آقای وزیر درباره فدا شدن منافع ملت ایران به پای روسیه دیر اعتراف کردیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم به اظهارات امیرعبداللهیان مبنی بر اینکه «مذاکرات هسته‌ای در یک مقطع به دلیل شرایطی که در اوکراین پیش آمد تحت تاثیر فضای جنگ قرار گرفت» واکنش نشان داد.

آنگونه که انتخاب روایت کرده، وی در این باره نوشت: ‏جناب آقای وزیر، فدا شدن منافع ملت ایران به پای روسیه را دیر اعتراف کردید.بنده دوسال تاوان دادم چون این روز را می دیدم که برجام و دیگر منافع ملت زیر پوتین روسها له نشود و شد.متاسفانه خیانت های بیشتری در راه است.

گفتنی است که امیرعبداللهیان در مصاحبه المیادین گفت: در خصوص مذاکرات، ما در دولت جناب آقای دکتر رئیسی گفت‌وگوهای جدی را با طرف‌های مذاکره کننده هسته‌ای انجام دادیم متاسفانه در یک مقطع به دلیل شرایطی که در اوکراین پیش آمد نتیجه گفت‌وگوهای ما تحت تاثیر فضای جنگ اوکراین قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: