کد خبر: ۹۶۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۸
بوسیدن جوانان توسط محمدباقر قالیباف در یک همایش انتخاباتی با انتقاداتی همراه شد.

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم به صدا درآمده است و تنها چند ساعت به پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیداها زمان باقی مانده است. در این میان، روز گذشته عبدالصمد جعفری، یک کاربر توئیتری، عکسی از همایش انتخاباتی روز گذشته محمدباقر قالیباف را منتشر کرد و نوشت: «قالیباف امشب حدود دوساعت ایستاد و مودبانه حدود هزار بچه انقلابی را بوسید. قالیباف هنوز همان محمدباقر دفاع مقدس است.»

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

این توئیت که دست به دست با هشتگ بوس- قالیباف در شبکه اجتماعی ایکس و در بین منتقدان قالیباف دست به دست می‌شود، موج جدیدی از طعنه‌ها و کنایه‌ها را متوجه رئیس مجلس یازدهم کرده است. چنانچه، جلال خالقی، یک چهره نزدیک به سعید محمد نوشت: قالیباف سلطان یاس‌ها یا سلطان بوس‌ها مسئله اینست؟( اشاره می‌کنند هر دوتاش هم میشه بالاخره هرگلی یه سبزه آرایی می‌طلبه)

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

سجاد عابدی هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حدود هزار بوس در دو ساعت، حدود 500 بوس در ساعت، که می‌شود حدود 8 بوس در دقیقه اونم چه بوسایی؟ بوس به بچه‌های مومن و انقلابی هر جور حساب می‌کنم قالیباف از دواران دفاع مقدس هم جوون‌تره.»

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: