کد خبر: ۹۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۸۰
واژیر پس از نماینده چین در شیرجه از سکو نقره گرفت.

چهارمین مدال شیرجه ایران نقره ای شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز(چهارشنبه) در سومین روز از مسابقات شیرجه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان شیرجه ایران در ماده های تخته یک متر انفرادی و 10متر انفرادی سکو با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند.

در سومین روز این مسابقات ابتدا دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه 10 متر انفرادی از سکو کار خود را آغاز کردند. پس از پیگیری رقابت جذاب و دیدینی شیرجه انفردای از سکو، سام واژیر خوش درخشید و چهارمین مدال کاروان شیرجه ایران را بر گردن آویخت. واژیر با کسب ۳۵۷.۳۰ امتیاز پس از نماینده چین بر سکوی دوم ایستاد و نماینده مالزی سوم شد. کیومرث اصلانی نیز در این رشته دهم شد.

همچنین علی صفری در تخته یک متر انفرادی رده سنی 18_16 سال با حریفان خود رقابت کرد و در پایان در جایگاه هفتم ایستاد. در این ماده نمایندگان ژاپن، ازبکستان و کویت به ترتیب اول تا سوم شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: