کد خبر: ۹۶۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۰
محسن دهنوی کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارد و انصراف نداده است.

محسن دهنوی پشیمان شد /انصراف نمی دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، دفتر سید محسن دهنوی کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کرد که وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارد و انصراف نداده است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، چندی قبل سید محسن دهنوی نماینده تهران و کاندیدای انتخابات مجلس اعلام کرد که برای حفظ وحدت شورای ائتلاف و جبهه پایداری از حضور در لیست شانا انصراف داده است.

روز گذشته نیز غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف گفت: آقای دهنوی در فهرست ما بود و ما هم بنایی بر تغییر ایشان نداشتیم اما جبهه پایداری از ایشان خواست برای رسیدن به وحدت انصراف دهد (با جایگزینی نبویان) و او به نفع وحدت انصراف داد. این انصراف به معنای انصراف دهنوی از حضور در انتخابات نیست؛ دهنوی در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم حضور دارد و کناره‌گیری نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: