کد خبر: ۹۶۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۱
پرسپولیس برای مسابقه امروز (چهارشنبه) مقابل ذوب‌آهن اصفهان، دروازه‌بان شماره یک خود را در اختیار نخواهد داشت.

آمار پرسپولیس بدون بیرانوند؛ خیال اوسمار راحت شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس - تراکتور یک اتفاق مهم رخ داد که برد شیرین شاگردان اوسمار ویرا تا حدودی تحت‌الشعاع آن قرار گرفت. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک سرخ‌ها در آخرین دقایق دیدار با تراکتور از داور کارت زرد گرفت و ۴ اخطاره شد تا از حضور در بازی این هفته مقابل ذوب‌آهن محروم شود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس ابتدای فصل و پس از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال بود ولی با هیچ‌کدام از گزینه‌های داخلی و خارجی خود به توافق نرسید تا امیررضا رفیعی جوان به عنوان دروازه‌بان ذخیره بیرانوند روی نیمکت بنشیند.

آمار خوب پرسپولیس بدون علیرضا بیرانوند

پرسپولیس در چند فصلی که علیرضا بیرانوند را در اختیار داشته کمتر با معضل تغییر دروازه‌بان روبرو شده و دروازه‌بان سرخ‌پوشان در ۶ فصلی که عضو پرسپولیس بوده تنها ۲۴ بازی را از دست داده است. پرسپولیس در این ۲۴ بازی موفق به کسب ۱۸ برد شده و ۳ بازی با شکست و ۳ بازی با تساوی این تیم به پایان رسیده است. آن‌ها بدون بیرانوند ۱۳ کلین‌شیت داشته‌اند و ۱۳ بار دروازه‌شان باز شده که نشان می‌دهد در مجموع شرایط نسبتا خوبی بدون دروازه‌بان شماره یک خود داشته‌اند.

بیرانوند در ۲ دوره‌ای که دروازه‌بان پرسپولیس بوده فقط در زمان گابریل کالدرون به دلیل مسائل فنی روی نیمکت نشسته و غیبت‌هایش در زمان یحیی گل‌محمدی و برانکو ایوانکوویچ به دلایلی چون محرومیت، مصدومیت یا استراحت دادن بوده است.

رادوشوویچ و گوهری در نقش ذخیره‌های بیرو

سرخپوشان در سال‌های اخیر ثبات نسبتا خوبی درون دروازه خود داشته‌اند و به جز گلر شماره یک، حتی در خصوص دروازه‌بان دوم هم کمترین تغییر را داشته‌اند. بوژیدار رادوشوویچ و احمد گوهری در سال‌های اخیر ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند که دروازه‌بان کروات ۲۳ بازی و گوهری تنها یک بازی به جای بیرانوند داشته‌اند.

رادوشویچ در ۲۳ بازی که انجام داده ۱۲ گل خورده و گوهری هم فصل قبل پس از اخراج بیرانوند مقابل آلومینیوم اراک، در بازی با صنعت‌نفت آبادان به میدان رفت که بازی با برتری ۲ بر یک سرخ‌پوشان تمام شد. بیرانوند قبلا هم یک‌بار در لیگ شانزدهم بازی با ذوب‌آهن در اصفهان را از دست داده بود که پرسپولیس در حضور رادوشوویچ با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

امیررضا رفیعی جوان حالا سومین دروازه‌بان ذخیره بیرانوند در پرسپولیس محسوب می‌شود و در بازی با ذوب‌آهن قرار است از دروازه سرخ‌ها حراست کند. ماموریتی که موفقیت یا عدم موفقیت در آن می‌تواند نقش مهمی در آینده این دروازه‌بان جوان ایفا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: