کد خبر: ۹۶۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۱
طرح سرمایه‌گذاری 35 میلیون دلاری افغانستان در چابهار در زمینه‌های تجاری، مسکونی و اداری، سؤالات زیادی ایجاد کرده است.
حمله روزنامه جمهوری اسلامی به سرمایه گذاری طالبان درچابهار: آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین این تصمیم مورد انتقاد یک روزنامه باسابقه قرار گرفت.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در حالی که نگرانی‌های زیادی درباره نفوذ تروریست‌های طالبان در نقاط مختلف کشورمان وجود دارد، بازگذاشتن دست حکومت خودخوانده این گروه در چابهار چه مفهومی دارد؟
علاوه بر این، گسترش ارتباطات در زمینه‌های مختلف با گروهی که حاکمیت آن را به رسمیت نشناخته‌ایم چه وجهی از نظر قانونی دارد؟
و سؤال دیگر اینکه در شرایطی که حکومت خودخوانده طالبان به هیچیک از تعهدات افغانستان در قبال ایران پای‌بند نیست و حتی حقابه ایران از هیرمند را نیز نمی‌دهد، اینهمه امتیاز دادن به این حکومت غیرقانونی چرا؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: