کد خبر: ۹۶۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
تعداد بازدید: ۱۲۴
بازیکن اسبق پرسپولیس از محرومیت دروازه‌بان اصلی تیم چندان ناراحت نیست و معتقد است بالاخره در فوتبال باید یک روزی این اتفاق برای پرسپولیس رخ می‌داد و دروازه‌بان جوان پرسپولیس در یک بازی رسمی محک می‌خورد. جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته و به آینده این تیم خیلی امیدوار است.

خوشحالم نبیل بی‌کیفیت از پرسپولیس جدا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ بازیکن اسبق پرسپولیس از محرومیت دروازه‌بان اصلی تیم چندان ناراحت نیست و معتقد است بالاخره در فوتبال باید یک روزی این اتفاق برای پرسپولیس رخ می‌داد و دروازه‌بان جوان پرسپولیس در یک بازی رسمی محک می‌خورد.

در گزارش ایران ورزشی آمده است:جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی را به خدمت گرفته و به آینده این تیم خیلی امیدوار است.

*در رابطه با مصدوم شدن بیرانوند چه صحبتی دارید چون حالا اوسمار مجبور است از دروازه‌بان جوان تیمش که تاکنون در لیگ برتر بازی رسمی نداشته بازی بگیرد؟
به هر حال یک بار باید این اتفاق می‌افتاد چون نمی‌توان از یک دروازه‌بان توقع داشت در همه بازی‌ها بازی کند چون به هر حال محرومیت و مصدومیت وجود دارد. در حال حاضر هم ما باید به دروازه‌بان تیم روحیه بدهیم کاری که البته بازیکنان باتجربه پرسپولیس می‌توانند نقش پررنگ‌تری در این خصوص داشته باشند و به دروازه‌بان جوان تیمشان روحیه بدهند و از بازی دادن به دروازه‌بان جوان هم نترسیم.
*در خصوص بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن چه نظری دارید؟
ربیعی مربی کاربلدی است و تیم خوبی را ساخته است. بازی‌های نیم فصل دوم هم دشواری خاص خودش را دارد ضمن اینکه شرایط فنی تیم‌ها هم به هم نزدیک شده است و تیم ضعیفی وجود ندارد. ذوب‌آهن در اواسط جدول قرار دارد و در این فصل بازی‌های خوبی را ارائه داده است اما بازیکنان پرسپولیس اگر تمام قدرت خودشان را ارائه دهند حتماً از سد ذوب‌آهن می‌گذرند.
*عملکرد پرسپولیس مقابل تراکتور را به لحاظ فنی چکونه ارزیابی کردید؟
به دلیل باخت مقابل آلومینیوم تیم پرسپولیس تحت فشار بود به همین دلیل خیلی مهم بود که پرسپولیس با هدایت اوسمار موفق شود و اولین پیروزی خودش را دشت کند که خوشبختانه همینطور هم شد و بازیکنان با ارائه یک نمایش هجومی خیلی خوب تیم خوب تراکتور را تحت فشار قرار دادند و به بردی ارزشمند مقابل تیم پرمهره تراکتور رسیدند که قطعاً این پیروزی در ادامه راه خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد. بازی که پرسپولیس می‌توانست چند گل دیگر هم به ثمر برساند و با نتیجه‌ای پرگل‌تر تیم تراکتور را شکست دهد اما هر چه بود مهم سه امتیاز بود که سرخ‌پوشان با ارائه یک بازی خوب به آن رسیدند.
*در رابطه با بازگشت عیسی به پرسپولیس چه نظری دارید؟
عیسی بازیکن خیلی خوبی است و با گل به تیم بازگشت که خیلی امیدوارکننده است. او مهاجمی چهارچوب‌شناس است و حتماً خیلی در ادامه راه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
*در خصوص جدایی نبیل چه نظری دارید؟
نبیل یک مهاجم معمولی بود و خوشحالم که این بازیکن بی‌کیفیت از پرسپولیس جدا شد.
*شهاب هم با پرسپولیس فسخ کرد؟
شهاب بازیکنی است که یحیی خیلی به او فضا داد اما این مهاجم که خیلی هم سعی و تلاش می‌کرد قادر نبود به تیم کمک کند. مهاجم باید گل بزند و وظیفه‌اش را خوب انجام دهد که من فکر می‌کنم شهاب در فاز گلزنی با وجود همه تلاشی که انجام می‌داد ضعیف عمل کرد و حالا که رفته پرسپولیس باید از یک مهاجم خوب دیگر استفاده کند و به خدمت بگیرد.
*در رابطه با اضافه شدن خدابنده‌لو فکر می‌کنید این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و جایگرین خوبی برای سرلک باشد؟
در تیم امید که بودم با خدابنده‌لو از نزدیک کار کردم و خصوصیات فنی این بازیکن را کاملاً می‌شناسم. هافبک شوتزن و خیلی خوبی است که خصوصیات تهاجمی نسبت به سرلک دارد چون میلاد هافبک دفاعی بود اما خدابنده‌لوبازیکنی تهاجمی است که سبک بازی‌اش مانند نوراللهی است. بازیکنی آینده‌دار که قادر است به خط میانی پرسپولیس خیلی کمک کند.
*در خصوص خارجی‌های باکیفیتی مانند اورو نوف و عبد الکریم حسن که در دفاع چپ بازیکن خیلی خوبی محسوب می‌شود چه صحبتی دارید؟
به نظرم هر چه بازیکن جدید گرفته شود در نیم فصل دوم به تیم پرسپولیس کمک خواهد شد و به نظرم این خیلی به سود سرخ‌پوشان است که بازیکنان خارجی باکیفیتی مانند اورونوف و عبدالکریم به تیم اضافه شدند تا تجربه موفق‌شان را در اختیار پرسپولیس قرار دهند.
*اوسمار اولین برد خودش را مقابل تراکتور کسب کرد. به نظرتان این مربی در پرسپولیس موفق خواهد بود؟
باید به او زمان بدهیم که بتواند تفکراتش را در تیم جا بیندازد و پیاده کند. سرمربی پرسپولیس آشنایی خوبی به تیم دارد به همین دلیل باید به او اعتماد کنیم چون فعلاً سرمربی تیم است و امیدوارم بتواند شرایط خوبی را در پرسپولیس پیدا کند.
*در مقابل تراکتور با وجود پیروزی پرسپولیس با اختلاف دو گل باز هم چند فرصت گلزنی به تیم حریف داده شد، در رابطه با این ضعف چه صحبتی دارید؟
سازمان دفاعی پرسپولیس جا نیفتاده و ساختارش با مشکلاتی مواجه است به همین دلیل گاهی اوقات موقعیت زیاد به حریفان می‌دهیم و ضدحمله می‌خوریم مشکلی که باید دید در طول زمان اوسمار چگونه آن را در پرسپولیس حل ‌می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: