کد خبر: ۹۶۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۱۲
شهاب زاهدی در توافق با باشگاه پرسپولیس ضمن بخشیدن ۷۰ درصد قراردادش، ۱۰۰ هزار دلار هم پرداخت کرد.

مبلغ دریافتی پرسپولیس برای فسخ قرارداد زاهدیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ مهاجم شش گله پرسپولیس در آخرین ساعات مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سرانجام موفق شد مدیران پرسپولیس را برای صدور رضایت‌نامه‌اش به مقصد ژاپن راضی کند.

به گزارش ورزش سه، شهاب زاهدی که ابتدای فصل با قراردادی یک ساله و قرضی به پرسپولیس پیوست و تحت قرارداد باشگاه اوکراینی بود، با رسیدن پیشنهادی از جی لیگ ژاپن دوباره سودای لژیونر شدن در سرش افتاد.

درحالی که پرسپولیس برای بازگشت شهاب زاهدی به تمرینات به او تذکر داده بود و سرخ‌ها در این شرایط می‌خواستند از ادامه حضور زاهدی تا پایان فصل بهره ببرند اما این مهاجم اصرار زیادی به جدایی داشت و سرانجام رضایت‌نامه خود را از پرسپولیس دریافت کرد.

پرسپولیس که پایان فصل شهاب زاهدی را دیگر تحت قرارداد خود نداشت از این انتقال سود مالی خوبی برده است. این مهاجم تاکنون تنها ۲۷ درصد از قراردادش را دریافت کرده بود و با بخشش هفتاد درصد باقی‌مانده و پرداخت صد هزار دلار برای مبلغ رضایت‌نامه از پرسپولیس جدا شد.

شهاب زاهدی با ۶ گل زده در لیگ، برترین گلزن قرمزها بود و باید دید پرسپولیس چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی او خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: