کد خبر: ۹۶۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۹۴
وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه در حکم محمدحسین کنعانی‌زادگان تجدیدنظرخواهی خواهد کرد.

اعتراض پرسپولیس به حکم کنعانی!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در هفته شانزدهم لیگ برتر و زمانی که سرخپوشان در حال ترک استادیوم بودند، یکی از هواداران با شعاری محمدحسین کنعانی‌زادگان را خطاب قرار داد که این شعار واکنش مدافع پرسپولیس را به دنبال داشت و او به سمت هوادار هجوم برد.

به نقل از ورزش سه پس از این اتفاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۴۸ ساعت به کنعانی‌زادگان برای ارسال دفاعیات زمان داد و پس از آن با صدور حکمی این بازیکن را به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محروم کرد.

پس از صدور این حکم برخی از هواداران فوتبال به انتقاد از رای کمیته انضباطی پرداختند و اعتقاد داشتند که باید حکم سنگین‌تری برای این بازیکن سرخپوشان صادر می‌شد.

 

هومن هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس، در گفتگویی در واکنش به اینکه برخی اعتقاد دارند کمیته انضباطی در رای کنعانی‌زادگان مراعات کرده است، گفت: من مراعاتی در رای کمیته انضباطی ندیدم. جریمه، جریمه قابل توجهی است اما ما همیشه در مسئولیت‌هایی که منجر به اینگونه اتفاقات می‌شود، باید در نظر بگیریم این اتفاق بر اساس چه تحریکی صورت گرفته است.

او ادامه داد: نه تنها در حقوق داخلی، بلکه در مسائل بین‌المللی هم فیفا هم توجه می‌کند که بازیکن در چه سطحی مورد تحریک قرار می‌گیرد. کمااینکه ممکن است انگیزه‌های شرافتمندانه یا در بعضی موارد آسیبی از نظر روحی- معنوی به خودش و خانواده‌اش وارد شود و در عکس‌العمل تاثیرگذار باشد. انشالله باشگاه تجدیدنظرخواهی می‌کند و موضوع را پیگیری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: