کد خبر: ۹۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۹
هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، بتواند به سرخپوشان کمک کند و زمینه‌ساز خوشحالی هواداران شود.

صحبت‌های محمد خدابنده‌لو پس از حضور در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ محمد خدابنده‌لو بعد از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به این تیم اظهار داشت: باید از مدیریت باشگاه و هواداران پرسپولیس تشکر کنم. در این مدت هواداران خیلی محبت داشتند و صبر کردند و در نهایت این اتفاق (امضای قرارداد با پرسپولیس) رخ داد.

وی در ادامه یادآور شد: در این مدت خیلی با مدیران باشگاه مس رفسنجان صحبت کردیم و حضورم در پرسپولیس چند ماهی با تأخیر صورت گرفت. از آقای نویدکیا (سرمربی مس رفسنجان) نیز تشکر می‌کنم که با این موضوع (جدایی خدابنده‌لو از مس رفسنجان) خیلی منطقی برخورد کرد. امیدوارم بتوانم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اعلام کرد، قراردادش با این باشگاه یک و نیم فصل به علاوه یک فصل دیگر است.

خدابنده‌لو در پایان گفت: همه می‌دانید که به تیم پرسپولیس علاقه دارم و از این حضور در این تیم خوشحالم. امیدوارم بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: