کد خبر: ۹۶۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
تعداد بازدید: ۱۳۹
​بانک صادرات ایران در ادامه اقدامات خود برای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و تخصیص بهینه منابع، از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 619 رقبه ملک مازاد فروخت.

رشد فروش املاک مازاد بانک صادرات ایران در دولت سیزدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور هدایت بهینه منابع به سمت تولید، اصلاح ساختار مالی، تخصیص بهینه منابع، فروش اموال و املاک مازاد و بازگرداندن منابع منجمد به چرخه تسهیلات و خدمت به اقتصاد کشور، با برگزاری بیش از 278 مزایده املاک از ابتدای دولت سیزدهم بیش از 619 رقبه ملک مازاد به ارزش 22 هزار و 985 میلیارد ریال را فروخت که نسبت به مدت مشابه 114 درصد رشد داشته است.

بانک صادرات ایران همچنین در همکاری با ستاد تسهیل استانداری‌ها در تهران و سایر استان‌ها و وضع بخشنامه‌هایی به منظور تعیین تکلیف و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی، موفق به اقاله یا احیای بیش از 70 واحد تولیدی در کشور شده است.

در همین راستا استفاده از ظرفیت اموال وتجهیزات اداری بانک صادرات ایران نیز برای کمک به فضاهای آموزشی در مناطق محروم ادامه دارد به نحوی که این بانک طی دوره دولت سیزدهم به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود با اهدای بیش از 370 قلم کالا واثاثیه و تجهیزات اداری، به ارزش بیش از 1423 میلیون ریال به مدارس مناطق محروم اقدام کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: