کد خبر: ۹۶۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۱۲۰
فرج اله قدمی، مدیر عامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت حجت عجل الله فرجه، را تبریک گفت:
پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبانبقیه الله خیر لکم...

 

در چنین شبی بود که پروردگار مهربان آخرین چراغ هدایتش را به لطف و مهر برافروخت؛ چراغی که تا امروز خاموشی نگرفته و مقدر است که روزی جهان را یکسره غرق نور و سرور سازد؛ روزی زیبا برای عدالت و عدالت‌پیشگان و روزی سخت برای ستم و ستم‌کاران.

میلاد مسعود و مبارک حضرت حجت بن الحسن، مهدیِ صاحب‌الزمان، عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف، را به همه پیروان و رهپویان خاندان پاک پیامبر و تمامی دوستداران حقیقت و عدالت در سراسر گیتی تبریک و شادباش عرض نموده، از پروردگار یکتا مسألت دارم که وجود مقدس او را از هر گزندی مصون داشته و در ظهور مبارکش تعجیل نماید و چشمان حسرت‌کشیده‌ی ما را به دیدار او و دولت کریمه‌اش روشن سازد.

 

 

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: