کد خبر: ۹۶۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۴
مهاجم گلزن و ۲۷ ساله باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که در نیم‌فصل اول ۵ گل برای این تیم به ثمر رساند، فاصله‌ای تا پرسپولیسی شدن ندارد.

مهاجم سابق استقلال و ذوب‌آهن در یک‌قدمی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ پرسپولیس که در نیم فصل اول از داشتن یک گلزن رنج می‌برد، با وجود خرید عیسی آل‌کثیر همچنان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است.

به گزارش سایت فوتبال برتر؛ اوایل مهر ماه امسال بود که بعد از اصرارهای زیاد یحیی گل‌محمدی برای خرید یک مهاجم، نبیل باهویی سوئدی به جمع قرمزهای پایتخت پیوست ولی از همان بازی اول که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت معلوم بود که او دوای درد تیم یحیی نیست. باهویی آن مهاجم ششدانگ و موردنیاز پرسپولیس نبود و این تیم باید به دنبال نسخه دیگری برای درمان مشکل گلزنی اش می گشت.

در نقل و انتقالات زمستانی عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگشت اما همزمان شهاب زاهدی هم با رسیدن پیشنهادی از ژاپن ساز جدایی کوک کرد تا دوباره پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم باشد. در این بین شایعاتی مثل حضور ارسلان مطهری در پرسپولیس هم مطرح شد که البته باشگاه هیچ مذاکره ای با او نداشته و در حال حاضر جدی‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله پرسپولیس ستاره خط حمله ذوب‌آهن است.

محمدجواد محمدی که در نیم فصل اول ۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده و از بازیکنان موثر تیم ربیعی بوده، گزینه جدید پرسپولیس برای پر کردن جای خالی شهاب زاهدی است. باشگاه پرسپولیس با ذوب آهن توافق کرده مبلغی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان برای رضایت نامه محمدی پرداخت کند تا این بازیکن به جمع قرمزهای پایتخت اضافه شود.

محمدی سال گذشته از هوادار به ذوب‌آهن پیوست و اتفاقا با لباس هوادار سابقه گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند را هم دارد. این مهاجم 27 ساله توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شد اما نکته جالب درباره او این است که سابقه بازی در استقلال را هم دارد و با پیراهن هوادار هم به استقلال گل زده هم به پرسپولیس.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و ذوبی‌ها از فروش این مهاجم گلزن پشیمان نشوند، او بزودی با پرسپولیس به توافق نهایی می‌رسد و ادامه لیگ را در تهران سپری می‌کند.

 

258

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: