کد خبر: ۹۶۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۱۰
جتور، یک خودروساز چینی وابسته به برند چری، نسخه پرو X۹۰ خود را که یک خودروی بنزینی است، معرفی کرد. این خودروی یک نسخه ارتقا یافته از X۹۰ Plus است که سال گذشته پس از عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۱ ارتقا یافت. محصولات جتور در بازار ایران با نام فیدلیتی شناخته و توسط بهمن موتور عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: نمای بیرونی در مقایسه با نسخه قبل تقریباً یکسان است. با این حال، فضای داخلی شباهت بیشتری به همتای پلاگین هیبریدی خود، جتور L۹ دارد. X۹۰ PRO اکنون برای پیش خرید در دسترس است و قرار است در ماه مارس به طور رسمی معرفی شود.

برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتر

نمای بیرونی جتور X۹۰ PRO همچنان ظاهری نسبتاً مدرن دارد که با جلوپنجره بزرگ به سبک آبشاری نمایان می‌شود. این SUV دارای چراغ‌های دوتایی و نوار نور LED یکپارچه است. نمای جانبی و عقب مانند مدل L۹ باقی می‌مانند و نشان «۳۹۰TGDI» روی گلگیرها اضافه می‌شود تا ماهیت فنی آن را نشان دهد. در عقب چراغ‌ها پیوسته و خروجی اگزوز دوگانه هستند.

برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتر

X۹۰ PRO با ابعاد ۴۸۵۸/۱۹۲۵/۱۷۸۰ میلی متر، فضای داخلی نسبتاً بزرگ و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متری را ارائه می‌دهد.

برادر بزرگتر فیدلیتی با پیشرانه قوی‌تر و امکانات بیشتر

در داخل کابین، جتور X۹۰ PRO زبان طراحی ساده شده‌ای را به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی بدون قاب، بیشترین جلب توجه را در کابین دارد. فضای داخلی دارای متریال‌ها و روکش‌هایی به سبک ممتاز است، از جمله دسته دنده کریستالی، تریم چوبی و تزئینات مشکی پیانویی. X۹۰ PRO در هر دو پیکربندی ۵ و ۷ نفره در دسترس است و نوع ۵ نفره دارای فضای بار بزرگ ۱۶۳۴ لیتری است.


جتور X۹۰ PRO دارای دو گزینه برای موتور است. اولین موتور، ۱.۶ لیتری توربوشارژ است که حداکثر توان خروجی ۱۹۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. گزینه دوم یک موتور ۲.۰ لیتری TGDI است که ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو موتور به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل می‌شوند.

X۹۰ PRO بین ۱۸ تا ۲۴ هزار دلار آمریکا قیمت دارد (معادل یک میلیارد و ۳۰ میلیون تا یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: