کد خبر: ۹۶۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۴
الیاس شاعر به دلیل شکستن جمجمه یک راننده کامیون به زندان فرستاده شد.

زندان، حکم شکستن جمجه راننده کامیون توسط شگفتی ساز جام جهانی!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ الیاس شاعر، ملی‌پوش مراکشی باشگاه کویینز پارک رنجرز به دلیل شکستن جمجمه یک راننده کامیون با سنگ به یک سال زندان و پرداخت 13 هزار و 400 پوند غرامت به قربانی در پی خسارات و جراحات وارده محکوم شد.

طبق گزارش دادگاه شهر آنتورپ بلژیک، الیاس شاعر در جریان یک سفر به همراه برادر و تعدادی از دوستانش به فرانسه، با راننده کامیونی اختلاف پیدا کرده و با او به بحث و مشاجره می‌پردازند؛ در ادامه کار به درگیری فیزیکی می‌کشد و این بازیکن اهل مراکش با سنگ، جمجمه راننده کامیون را می‌شکند. طبق گزارش‌های پزشکی، ضربه وارده به این راننده کامیون، 2 سانتی‌متر از طول جمجمه او را دچار شکستگی کرده است. هم‌چنین علاوه بر الیاس شایر، برادر او نیز به 6 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 700 یورو غرامت محکوم شده است.

الیاس شاعر، هافبک 26 ساله کویینز پارک رنجرز عضوی از تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: