کد خبر: ۹۶۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۴
وزیر اطلاعات در خصوص بازگردان بدهی بابک زنجانی گفت: بازگشت اموال مردم با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم.

واکنش وزیر اطلاعات به بازگرداندن بدهی بابک زنجانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات در واکنش به بازگردان اموال بابک زنجانی گفت: بازگشت اموال مردم با تلاش سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می‌گویم؛ این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود.

آنگونه که تسنیم روایت کرده ، وی گفت: به لطف خدا با هم افزایی واحدها ۲۲ بهمن با کمال امنیت برگزار شد و ان شاءالله انتخابات هم با امنیت کامل برگزار می‌شود.

خطیب همچنین ادامه داد: داعشی که از حکمرانی مایوس شده، در منطقه سرگردان است و آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال بهره‌برداری از آنها هستند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: